Monday, October 5, 2009

Ujian Dari Allah..

5 October 2009..
aku semangat ke ofis
sbb hari ni ada buat raya gathering..
buat pot luck sekali..

aku dh sediakan keropok n agar2 cocktail
utk dijadikan jamuan pot luck hari ni..
aku juga sediakan spageti tuk kengkawan
sbg breakfast dorang..

7:40am aku kuar..
malang tidak berbau
7.50am kete aku kena langgar
dek pemandu teksi yg tidak bertimbangrasa..
keluar simpang x tentu hala..
x tengok kiri kanan..

aku terkilan sbb teksi tu x berenti..
dia terus lari..
bila aku u-turn, ada pakcik bagi no plat teksi kat aku..
tapi x brape tepat..sbb biasanya no teksi bermula dgn H..
tapi aku boleh assume no platnya..HWB 9469
sbb pakcik tu bg kat aku WSB 9469..
mungkin dia tersilap tgk/dari jauh x brape nampak..
thanks to pakcik moto..
x apa la..terus aku ke balai polis Gombak..

nampak gaya macam x byk..
tapi calar balar tu tetap ada..
lekuk/kemek pon ada..
mahu dalam ratus2 tuh..

aduh sakit2..
itulah ujian dari Allah..

1 comment:

  1. Salam semua,

    Kami ingin mengajak anda menyertai komuniti blogger dari serata tanahair untuk mempromosikan blog anda di laman web kami.

    Click pada butang 'Tutorial' untuk mengetahui cara menggunakannya. Pendaftaran adalah PERCUMA!

    Daftar sekarang: Blogger Malaysia [Blogger's Meeting Point]

    Malaysia Boleh!

    ReplyDelete