Tuesday, June 9, 2009

Dia..

Esok saya ada appointment..
dengan dia..hah, dengan dia..dengan sapa?..
ala dengan dia la..
sapa tu..?
dengan doktor ke?..
eh bukan..
bukan untuk medical check up..
bukan juga untuk blood test..
bukan juga untuk check glucos..
haha korang ni ada2 aje..

mmm, dia yang lemah lembut..
dia seorang perempuan..
dia bertudung labuh..
tapi saya x penah jumpa dia..

boleh ke saya jumpa dia..?
untuk apa saya jumpa dia..?
hah? untuk sembang2..
share2..
share apa?
apa masalahnya sampai saya kena jumpa dia..

dia bukan ibu saya..
dia bukan kawan saya..
dia bukan guru saya..
dia juga bukan kakak saya..
sebetulnya memang saya x kenal dia..
itupun kawan saya yang bagitau..

ya..saya nak cerita apa?
cerita tentang saya..
cerita tentang "DIA"..
cerita cara hidup "DIA"..
cerita cara keje "DIA"..
cerita apa yang "DIA" buat kat saya..
cerita tentang kebaikan..
cerita tentang keburukan..
atau ceritera cinta..

ahh..cerita apa saja..
apa saja yang keluar dari mulut saya..
apa saja yang saya dapat luahkan..
apa saja benda yang saya pendamkan..
apa saja cerita yang boleh saya share dengan dia..

ohh..hati ini sungguh berdebar..
berdebar menunggu hari esok..
hari esok, kita akan bersembang..
bersembang, bercerita..
dan sampai bila2..

Lots of Luv,



2 comments:

  1. huhuuuuu...
    sgt saspen...
    sape DIA...
    hehehe...
    paperpown...
    be cool babe...
    ;)

    ReplyDelete
  2. mie> nak tau ke sapa dia tuh?
    next entry ok..

    ReplyDelete